top of page

VERZENDING & RETOURNERING

VERZENDINGSBELEID

Verzendkosten

Voor alle bestellingen binnen België geldt dat wij €6,00 verzendkosten rekenen.

De verzendkosten naar Nederland bedragen €10,00. 

Wij verzenden al onze producten binnen België via Bpost als pakket, hierbij zit standaard een track & trace code. Pakketten naar Nederland worden verzonden met PostNL.

Transportkosten zijn ten alle tijde voor rekening van de klant, tenzij partijen hierover iets anders hebben afgesproken.

​

​

Verzending

Levering van online bestelde producten vindt plaats op het door de klant aangegeven adres. 

De door Studio Negen opgegeven levertijden zijn indicatief en geven de klant bij overschrijding daarvan geen recht op ontbinding of schadevergoeding, tenzij partijen uitdrukkelijk en schriftelijk anders zijn overeengekomen.

De levertijd vangt aan nadat de door de klant voor akkoord getekende offerte aan Studio Negen is bezorgd of wanneer een bestelling via de webshop is ontvangen.

​

​

Ontvangen

Indien de verpakking van een geleverd product geopend of beschadigd is, dan dient de klant, alvorens het product in ontvangst te nemen, hiervan door de expediteur c.q. bezorger een aantekening op te laten maken, bij gebreke waarvan Studio Negen niet aansprakelijk kan worden gehouden voor eventuele schade.

Indien de klant zelf voor transport van een product zorgdraagt, dient hij eventuele zichtbare beschadigingen aan producten of de verpakking voorafgaand aan het vervoer te melden aan Studio Negen, bij gebreke waarvan Studio Negen niet aansprakelijk kan worden gehouden voor eventuele schade.​​

RETOUR & RUILBELEID

Retourneren of omruilen

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst van uw bestelling zonder opgave van reden te annuleren/retourneren.

U krijgt dan het volledige bedrag (excl. betaalde verzendkosten) binnen 30 dagen, na ontvangen van de retourzending, teruggestort.

Gelieve ons via mail op de hoogte te brengen indien u een product wenst te retourneren of te annuleren. Kosten voor het retour sturen van u thuis naar ons zijn voor uw eigen rekening. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat wij niet aansprakelijk zijn voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postkantoor altijd om een track & trace code en bewaar deze goed. Wij nemen geen beschadigde pakketten in ontvangst.

​

​

Uitzonderingen van retourneren

  • Producten die door u beschadigd zijn. 

  • Producten die door Studio Negen tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de klant, zoals ontwerpen speciaal op verzoek van de klant gemaakt. 

  • Producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn, bv met daarin namen/foto's verwerkt.

​

​

Klachten

De klant dient een door Studio Negen geleverd product of verleende dienst zo spoedig mogelijk te onderzoeken op eventuele tekortkomingen. Beantwoordt een geleverd product of verleende dienst niet aan hetgeen de klant redelijkerwijs van de overeenkomst mocht verwachten, dan dient de klant Studio Negen daarvan zo spoedig mogelijk, doch in ieder geval binnen 14 dagen na constatering van de tekortkomingen, op de hoogte te stellen.

Consumenten dienen Studio Negen uiterlijk binnen 14 dagen na constatering van de tekortkomingen hiervan op de hoogte te stellen.

De klant geeft daarbij een zo gedetailleerd mogelijke omschrijving van de tekort­koming, zodat Studio Negen in staat is hierop adequaat te reageren.

De klant dient aan te tonen dat de klacht betrekking heeft op een overeenkomst tussen partijen.

bottom of page